Knowledgebase
Hvordan endre passord på brukere som administrator i Hosted Exchange
Posted by Kjell Joa on 19 August 2015 10:46 AM

Slik endrer du passord på brukere i Hosted Exchange, som administrator.

1. Logg inn med administrator bruker.

Sign In

 

2. Velg Hosted Organizations.

Home

 

3. Velg organisasjon.

Home

 

4. Klikk på mailboxes.

Home

 

5. Velg "Login" på den brukeren du skal endre passord på.

Mailboxes

 

6. Velg et sikkert passord og skriv det inn de to feltene som vises i bildet under, deretter trykker du "Set Password" som vist nedenfor, deretter trykker du på " Save Changes" nederst på siden.

Edit

 

7. Etter nytt passord er satt, så må du be brukeren endre til nytt passord på alle enheter, slik at enhetene ikke prøver på automatisk innlogging med feil passord, som kan føre til at brukeren blir låst ute.

 

 

 

 

 


Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments:
CAPTCHA Verification 
 
Please enter the text you see in the image into the textbox below (we use this to prevent automated submissions).