Knowledgebase
Hvordan får jeg mulighet til å få spam lagt i karantene
Posted by Robert Ødegaard on 23 June 2011 08:36 AM

Vår leverandør, MessageLabs, har mulighet til å legge mail i karantene, men før dette er mulig så vil de ha alle gyldige e-post adresser. De vil kun slippe e-post igjennom eller legge det i karantene hvis de kjenner e-post adressen. Hvis de ikke har en liste over gydlige adresser så vil de heller ikke tilby karantene.

Det er to muligheter for å overført en liste over gyldige e-post adresser. Hvis det er snakk om ganske få adresser så er det enklest å manuelt vedlikeholde denne listen ved å logge på Client.net og legge de til der. Hvis det er snakk om mange e-post adresser og dere har f.eks. en egen Microsoft Exchange-server så kan det settes opp en automatisk synkronisering av e-post adresser.

Legg inn en henvendelse til oss hvis dere ønsker å aktivere denne muligheten.

Når adressene er registrert så vil det også være mulig å sende ut rapport til hver bruker om hvilke e-poster som har blitt lagt i karantene og det er en link der som slipper e-posten igjennom. Denne rapporten kan settes opp til å bli automatisk sendt daglig eller ukentlig.


Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments:
CAPTCHA Verification 
 
Please enter the text you see in the image into the textbox below (we use this to prevent automated submissions).